
Informațiile privind finanțatorul
Proiect cofinanțat din Fondul Social European prin Programului Operațional Capital Uman, Axa prioritară 3: Locuri de muncă pentru toți, Obiectivul tematic 8: Promovarea unor locuri de muncă durabile și de calitate și sprijinirea mobilității lucrătorilor, Prioritatea de investiții 8.iii: Activități independente, antreprenoriat și înființare de întreprinderi, inclusiv a unor micro întreprinderi și a unor întreprinderi mici și mijlocii inovatoare, Obiectivul specific 3.7: Creșterea ocupării prin susținerea întreprinderilor cu profil non agricol din zona urbană.
Parteneri: Asociația Exino (Lider), Resources Development & Ideas, Asociația Întreprinderilor Mici și Mijlocii Covasna
Titlu proiect: Vreau să fiu antreprenor! POCU/82/3/7/106972
Pentru informații detaliate despre celelalte programe cofinanţate de Uniunea Europeană, vă invităm să vizitați www.fonduri-ue.ro
Conținutul acestui material nu reprezintă în mod obligatoriu poziția oficială a Uniunii Europene sau a Guvernului României
Despre Proiectul Startup Plus
Administrator schema de minimis: Asociația Întreprinderilor Mici și Mijlocii Covasna
Denumire beneficiar/Startup Plus: WIEB Toys SRL Mijlocii Covasna.
Cod principal CAEN: 3240 – Fabricarea jocurilor și jucăriilor
Fondatori: Mihálcz Szende-Beáta (60%) și Kristó Kinga (40%)
Obiectivul general:
Realizarea de jucării modulare care reprezintă min. 4 animale pe cale de dispariție în primul an de implementare care să ducă la atingerea obiectivelor financiare stabilite (respective atingerea unui venit minim încasat de 42.000 lei în primele 10 luni de la semnarea contractului).
Obiective specifice:
OS1. Angajarea/Menținerea a 2 persoane în primele 6 luni de la înființarea firmei și menținerea lor inclusive în perioada de sustenabilitate de 6 luni.
OS2. Obținerea unei cifre de afaceri de 42.000 lei până în luna 10 de la semnarea contractului de finanțare.
OS3. Creșterea vânzărilor la min. 50.000 lei în anul 2 după terminarea perioadei de implementare a subvenției primite și creșterea numărului de angajați de la 2 la 3.
OS4. Atingerea unui profit net din exploatare de minim 5000 lei după perioada de sustenabilitate în anul 2021 și menținerea acestei prag minim în următorii ani.
OS5. Dezvoltarea unui parteneriat cu min. 10 parteneri (furnizori, distribuitori și școli) la nivelul regiunii Centru (Transilvania) în primii 3 ani.
Data semnării contractului de subvenție: 28.06.2019
Perioada de implementare: 01.07.2019 – 30.06.2020
Perioada de sustenabilitate: 01.07.2020 – 31.12.2020
- Valoare tranșa I: 133.755,00 lei
- Valoare tranșa II: 44.585,00 lei
Clasificarea și repartizarea cheltuielilor din subvenție (L1-L12):
- 28% cheltuieli salariale
- 32% Echipamente (mijloace fixe, obiecte de inventar)
- 12% promovare / marketing